Jakie mamy efekty

Fantastyczne rezultaty, a efekt uboczny to sama radość!

Nauka angielskiego przebiega w tak ekscytującej atmosferze, że nie musimy namawiać dzieci do nauki angielskiego. One robią to chętnie same z siebie. 

Prawda jest taka, że nasi pickupowi kursanci nie mogą doczekać się kolejnej lekcji, bo zawsze na niej tworzą samodzielnie nowe sensoryczne projekty z efektem wow, które z radością zabierają do domu na pamiątkę.

Metoda wykorzystuje nowoczesne odkrycia neurodydaktyczne, które działają piorunująco skutecznie w procesie poznawania i zapamiętywania.

Na każdej lekcji nasi uczniowie przyswajają aż 5 razy więcej słów niż na standardowym kursie. W skali miesiąca efekt wygląda imponująco, a co dopiero w skali roku czy całej 3-letniej ścieżki 🙂

Lektorzy cały czas mówią do dzieci po angielsku, co jest najbardziej naturalnym sposobem nauki języka. Dzięki temu uczniowie oswajają się z angielskim, zanurzają się w nim, a przez to szybciej zaczynają wykorzystywać go w komunikacji.

Metoda nie tylko uczy języka angielskiego, ale również wspiera wszechstronny rozwój dziecka. Wykształca i poprawia motorykę małą (rysowanie, lepienie z plasteliny, zawiązywanie sznureczków, zapinanie guzików, pisanie) i motorykę dużą (bieganie, taniec, śpiewanie, skakanie, pokonywanie przeszkód, gra w piłkę, zabawy z równowagą, koordynacja ruchowo-wzrokowa), a także wprowadza dziecko w świat literek, czytania globalnego i piśmiennictwa. 

Nasze zajęcia z angielskiego pozwalają lepiej poznać i zrozumieć świat i otaczającą dziecko rzeczywistość.

Nie oszczędzamy na materiałach do zabaw sensorycznych. Skoro podjęliśmy decyzję, że chcemy dotykać angielskiego i budzić zmysły podczas poznawania języka, potrzebujemy do tego mnóstwa materiałów. Pachnące kulki z hydrożelu, ciecze nienewtonowskie, piaski kinetyczne, makarony, kasze i mąki, farbki kolorowe bezpieczne dla skóry, piankoliny, SLIME, sensoryczne materiały plastyczne, ruchome oczka, włóczki, guziczki, szyszki, kamyki, sznureczki… Moglibyśmy tak wymieniać bez końca. 

Na każdej lekcji dzieci tworzą sensoryczny projekt plastyczny, który zabierają ze sobą na pamiątkę do domu.

Dajemy rodzicom święty spokój 🙂 Dzieci wychodzą z zajęć naładowane pozytywną energią, ale też przyjemnie wyeksploatowane do tego stopnia, że szybciej zasypiają, dając rodzicom wolny wieczór.

Przyzwyczajamy dzieci do rytmu dodatkowych zajęć. Dzięki temu wchodzą w pewne przyzwyczajenie, że należy się dodatkowo uczyć, aby więcej w życiu osiągnąć. Dzięki kursom Pick Up uczniowie wyrabiają w sobie silny charakter (systematyczność, obowiązkowość, pracowitość, niepoddawanie się itp.).

Mamy przemyślaną, doskonale zaprojektowaną ścieżkę językową. Po przejściu etapu Pick Up 1, pięciolatki przechodzą na kolejne poziomy Pick Up 2 oraz sześciolatki na Pick Up 3, po których są gotowe do wejścia na ścieżkę szkolną.